det bästa.

Det ända som är bra när "folk" gör bort sig är att dom oftast kämpar riktigt ordentligt med att ställa saker och ting till rätta igen. Jag menar gör man någon man älskar ledsen så gör man ju allt som står i ens makt för att få den glad igen, eller hur? 
Jag är lite i en sån situation nu - Jag är surpuppan som är arg o ledsen - och Robbin är den som ska ställa allt till rätta igen..
Jag är tex. riktigt förlorad i massage (tjatar ofta om att få en fem minutare iallafall) men han är ganska less på att trycka och knådda på min rygg (Stort grattis till er som lyckats fånga en massör till pojkvän) men i såna här fall då det är smör till 100% då kan jag få både massage i 5, 10 och 15minter!
Han är ingen jätte bio-älskare heller men kom hem efter jobbet och fråga om vi skulle åka på bio, eller kanske åka och sola (vilket han HATAR att jag älskar)..
Jag tror tillochmed att jag skulle lyckas få Robbin att äta fisk idag? Eller få honom att acceptera att jag älskar höga skor och vill använda de också!
Är det någon mer än jag som känner lukten av smör?
Hur som helst  JAG ÄR STEN NÖJD! Det är ju bra att han visar att han är ledsen, det visar ju ett och annat :) !






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är Robbins "ex-svägerska":) Hahaha! Var tillsammans med Micke i 2 år, men det är länge sen det tog slut nu. Men jag blir alltid glad när jag stöter på allihopa i Jenssen familjen. Lyllos dig som får ha Pernilla som svärmor:)



Jag blev verkligen glad ända in i hjärtat att ni gick och tände ljus för Bragi. Det är ju klart att ni gör det, så nära vänner som Robbin och han var. Men det värmer ändå. Jag brukar gå till minneslunden här i södertälje eller till järna kyrka bara.



Var rädda om varandra. Du verkar vara en fin och jordnära tjej, det förtjänar Robbin.



Kram kram!

2009-11-17 @ 17:45:40
URL: http://hoesoverbros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0