Äckliga snön

Nu kommer den där äckliga snön som jag inte vill ha att göra med.
Så fort snön kommer och lägger sig på marken är det helt plötsligt mindre "okej" att ha fina klänningar och läckra pumps!
Då är det stora vinterjackor, långbrallor, mössor och tjocka strumpbyxor som gäller! APTRIST!

Jag har hittat ett jobb som jag vill ha föresten! så om alla håller tummar och tår för min skull så kanske det går!
Jag har nu också bestämt mig för att det får bli så som jag tänkt ett tag nu, spännande men inte klart än så innan dess så säger jag ingenting om det.

Jag är som många vet ett riktigt Desperate housewives fan och kan nog varenda avsnitt utan till.
Låg här om kvällen när jag inte kunde sova och tänkte på Gabbys liv.
"ett helt vanligt liv, lite glamourösare i viss mening, lite intriger osv" Men sen kom jag på:
Hur normalt är hennes liv?

- En vännina begår självmord genom att skjuta sig själv
- Hennes man dör genom att få en flygande planka i magen
- Grannen dör i en orkan
- Missfall efter att ramlat ner för en trappa
- Vännina dör va elstött
- Svärmor ihjälkörd utanför deras hem
- Vän/granne mördas med förgiftning
- Granne ramlar ner för taket och dör
- Hantverkare dör på grannes tak
- Man hittas mördad i bil ute på gatan
- Vännina skjuter ihjäl en man i grannhuset
- Vännina mördar sin man, Gabby kommer för att hjälpa
- sju döda i mordbrand.
OSV . orkade inte tänka mer!
Men om det här hade varit på riktigt tror jag inte att personen i fråga hade mått så bra.

Nu ska jag få lite vettigt gjort innan Robbin kommer hem.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0