Tisdag igen!

Veckorna går fort och från att vara onsdag är det plötsligt tisdag igen! Inte konstigt att åren går så ruggigt fort.

Vi tog oss idag en rejäl sovmorgon nu som sista lediga dagen ihop (ja för ett par dagar iallafall), Vi åkte sen mot Stjärnhov där jag skulle visa vart Robbin ska jobba nu ett tag framöver.
Vi träffade min morbror där ute som talade om att huset Robbin ska jobba med är ett riktigt spökhus, både gäster och personal har vid många olika tillfällen råkat ut för saker i huset.
Det är en vålnad, en kvinna som synts till. En kvinna som personalen tror jobbat där för många år sen och kvinnans barn brött tydligen nacken där, därför hon spökar runt nu.
Skrämmande men spännande! Jag önskar att jag fick jobba där och kanske stötta på den omtalade kvinnan!
Jag har bett Robbin hålla utkick ;) !

Hur som helst flött dagen på därefter, blev en resturanglunch och sen en liten vegas-vinst för Robbin, sväng förbi mamma och nu är vi hemma!
Skulle åkt förbi Mormor också, Robbin har en liten födelsedagspresent att hämta där hemma!
Får ta det i morgon helt enkelt.

Sitter o kollar igenom lite jobb (Vad lätt det är att stå utan utbildning och erfarenhet, varenda arbetsgivare kräver ju bådeoch!) , Ibland blir jag tokig på mig själv att jag inte kämpade med skolans sista år men det gick bara inte, klarade inte av  att vara i skolan, låg sängliggandes i 7dagar efter första dagen efter sommaren..
Blir också arg när jag ser att det finns hjälp och andra alternativ jag skulle kunnat fått men som ingen talade om för mig. Jag har helt enkelt kastat bort två år på nåt helt meningslöst skit!
Fy så irriterande, varför berättade ingen om praktik eller distansstudier?
Jag va 18år och ovetande med en familj som va på botten och genomgick nåt fruktansvärt..
Borde ingen talat om hur jag skulle gjort för att inte ha kastat 2år i sjön?

Jaja nu är det som det är, får ta tag i saker nu istället, vilket är tusen ggr svårare menmen!

Nu ska jag ta min kisse under armen och lägga mig hos Robbin, Sessan har kräckts o Robbin är risig..
Är de tu lite sjuka tro ?

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0