Paradise hotel

Sov så otroligt dåligt i natt, testade verkligen allt, kolla tv med minimal volym, läsa något som kändes som hundra sidor ur en grym bok, fantisera mig iväg i olika världar, Ja allt, Men ingenting hjälpte.
Jag får lätt ångest och panikkänslor på natten när jag är ensam, tankar om livet som varit, saker som hänt och framtiden kommer över mig. Känslor och tankar man inte vill ha där.
När jag ändå låg där i sängen så tog jag som uppgift att se till att Robbin skulle vakna till klockan när det va dags för den att ringa. Det märkliga är väl bara det att jag måste ha somnat tillslut?
Robbin försov sig en timme (Inte mitt fel, han viste ju inte om att jag tänkt hålla koll på tiden) och kom iväg vid 06 istället.
Trotts en dålig nattssömn i natt igen pallrade jag mig upp ur sängen vid tio-tiden..
Känner att det är dags för frukost nu,
jag upptäkte nyss att jag kan se gårdagens Paradise hotel program jag missat på weben! Härligt!

Funderar på att tvätta men torkskåpet är trasigt och tumlaren är helt värdelös vilket innebär att lägenheten då blir ett cirkustält på nytt vilket jag helst undviker ett tag till..
Får se vad vi gör med dagen helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Du har säkert lika stökigt som jag då med andra ord!!!

2009-12-17 @ 13:08:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0