Julbordet i morgon



Imorgon blir jag inhoppare för någon/några sjuklingar på ett julbord.
Start kl 08.30 med förberedelser inför att 120Gäster kommer kl 13.00, spännande och skönt att dra in några kronor till kassan. (Speciellt nu tills att vi får en dyrare lägenhet).
Står nu och lagar mat medans Sessan dissat sin egen mat och istället brutit sig in i skåpet med Spikes matskål.
Är hon verkligen en katt?
Eftersom jag alltid tror att jag klarar av mer än jag egentligen gör skalade jag potatis (under rinnande vatten) och pratade i telefon samtidigt. Resultatet blev självklart att jag tappade telefonen under det rinnande vattnet.
(Andra gången det händer med den här gamla telefonen).
Så det jag lärt mig av detta är:
- Att koncentrera mig på en sak i taget.
- Att jag ska ha den här gamla mobilen tills jag dör, ingen ny förän jag slutar va en klump!


Pussss Johanna

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så skoj!



Länge leve gamle mobilen!

2009-12-19 @ 13:59:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0