Hinner inte med



Har inte hunnit med att vara inne nåt på bloggen nu under jul, full rulle med utsprid släkt för min och Robbins del.
Imorgon blir det Eskilstuna för shopping, nya skor och massa kläder till mig!
Jag älskar presentkort, underbart att kunna handla utan att resten av månaden blir drabbad.
Nu kom Robbin ur duschen, det luktar godis, ni vet sånt här surt pulver i en påse med en godispinne man doppar. Mums!
Ska berätta mer om vår julafton, juldag osv imorgon när jag får tid (dvs efter shoppingen).. Tänk att julen kan ta upp all ens tid trotts att man inte står för någon matlagning, gäster eller annat som gör än upptagen? Märkligt!
Fick en hel påse med bestick av Cissi & Ck idag, det va verkligen  nåt vi behövde. Ekade ofta tomt i bestick lådan då vi typ äger fyra gafflar, knivar osv..
Nu blir det duschen och sen soffan ett tag till innan det blir dags för sängen.

/J.björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0