Helt slut..

Vaknade i morse av att någon kom in i lägenheten och skrek JOOOHANNA högt och ljudligt, självklart är ens första tanke att det hänt nåt, tills man hinner tänka, en, två och tre gånger till och inser att det bara är Robbin och Micke som kommit hem för att äta frukost..
En stund senare va dom sen åter påväg till jobbet igen och jag somnade då om på stört, huvudvärken gjorde att jag inte hade något val.
Det otäcka med den här storyn är att jag (vi) inte vaknade förän vid 15-tiden och då hade sovit bort hela dagen.
Skäms lite över att man inte gjort något vettigt idag.. Jag skyller nog helt enkelt på R & M , hade dom aldrigt väckt mig hade jag antagligen vaknat vid 10 och vart pigg o glad... Hrmmff##%¤##..


Jag funderar på att ta med Robbin ut på en promenad, Dra en varm halsduk runt halsen och ta på sig mysiga vantar och sen gå ut och vandra.. Ja vå får se!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0