Har Robbin en son ?

 




Jag höll på att sätta smörgåsen i halsen förra Onsdagen när vi satt bänkade framför tv,n.
Det va dags att se "Jag ska bli en stjärna" som handlar om barn som har "talanger" och vill bli värdsstjärnor inom det.. Intressant att se hur visa föräldrar väljer att "Pusch" (eller ja tillochmed tvinga) sina barn till att träna, uppträda eller va det nu kan vara dom är duktiga på. Den här Pojken tränar mer än 15timmar i veckan.
Tänk er det, skolan, läxor & sömn, Finns det någon tid över till något annat?
Men nu va det ju inte det som va själva grejen utan det jag tänker på är hur lik han är min pojkvän,
Jag började tillochmed räkna tillbaka hur hur gammal Robbin var när den här pojken föddes.
Tack och lov blev jag lite lugnare då.. Men vist är dom lika?
Undra hur man skulle reagera om det kommer fram att ens partner har ett barn sedan tidigare..?
Jag skulle antagligen inte bli så imponerad!

Nu har jag lyckats ta den där Svininfluensa-sprutan, hade tänkt att strunta i det men eftersom jag har så dåligt immunförsvar och med det åker på det mesta & har en orolig mamma som tjatat lite smått om att jag måste ta vaccinet är det nu gjort.
Gick ruggigt smidigt och snabbt, väntade max 5minuter och tog 1minut med själva vaccineringen.
Nu återstår det att se om man får smärtor i armen, feber eller kanske klarar sig utan biverkningar!

Nu är det middagsdags, Blir en bland sallad med eventuellt vitlöksbröd. Mums!
Är faktiskt tredje sallads-dagen den här veckan (Igår hoppade jag över middagen pga tungvärken).
Känns lite som rehabilitering från skräpmaten, att istället för att äta Pizza 5ggr i veckan så kanske få ner det till en gång varanan vecka! Får se hur vi lyckas.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0