Hiss & Diss



RÖKFRI - Idag 5dagen som rökfri, känns inte jobbigt alls men nog vet jag att ett par pinnar kommer gå åt om helgen, men vardagsciggen är som bortblåsta vilket borde kunna rädda både ekonomin & hälsan, Kämpar på!

NELLY.SE - Som jag började använda mig av år 2005 har verkligen allt. Underbara klänningar, vardagsplagg, accessoarer, skor, Badkläder, underkläder, mammakläder, barnkläder, Killkläder & skönhetsprodukter.
Gör man en beställning på en måndag så är det i princip säkert att du har dom till helgen! Underbart!

FLYTTEN - Vår kommande flytt! För er som inte vet det så flyttar vi inom ett par månader till Södertälje.
Känner att det är dags att testa någonting nytt så med en uppsagd lägenhet och en underbar pojkvän bär snart flyttlaset av. Ser verkligen fram emot ett sovrum & att komma närmare våra vänner.




ARBETSLÖSHET - Att vara arbetslös är verkligen ett helvete både ekonomiskt och psykiskt. När jag hade jobb så var jag nästan lite avundsjuk på de vänner jag hade som gick hemma och hade tid att lägga på vad dom ville.
Det är ju inte riktigt så det funkar har jag fått erfara nu, Tid betyder nu ingenting eftersom man är ledig jämt.
Önskar mig ett jobb i julklapp, Tomten!

ATT VARA LÅNG - Att vara för lång för att bära höga skor men för kort för att göra nåt bra av ens längd, suger ju verkligen. Jag älskar skor (Kanske lite för mycket, kanske just för att jag inte får?), Det finns fasiken inge snyggare en än tjej med ett par snuskigt höga klackar.. Suck..

MÅSTEN - Som att man måste tvätta, diska, dammsuga, tömma kattlådan & betala räkningar. Allt är så mycket roligare när det inte är ett tvång. du MÅSTE göra sakerochting annars ger det konsekvenser. Aptråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0