Slut i huvud o kropp.




I

natt vaknade jag av en ordentlig smäll i huvudet. Oj vilken smärta. jag va helt säker på att jag sprungit rakt in i betongvägen.
Så när jag sitter och i princip bara sa "ajajajaj Fanfan" så märker jag att någon annan också Ojar sig.
Det tog ett tag innan jag förstod att jag va hemma i sängen brevid robbin. Det tog ytterligare ett tag innan jag förstod att jag skallat honom i sömnen. Att jag bara några centimeter från hans näsa kastat ner min Järnskalle.
Jag var fortfarande inte medveten om vad jag gjort så jag vände på mig och tyckte synd om mig själv.

Så efter att gått med en ordentlig huvudvärk hela dagen så kom Robbin hem från jobbet och vi började diskutera vad det egentligen va som hände..

Jag började med att berätta att jag trodde att det va som vanligt (att jag satt mig upp i sömnen) och sedan somnat till ordentligen och slängt mig baklänges utan att vara medveten om vad som fanns bakom. eller kanske att jag drömde?


Robbin berättade då att han viste hur det var.. (Jaha?) Han fortsatte att berätta att det va "negerns fel" , att han frågat mig vad det va som hände då på natten efter våran krock och att jag då berättat att jag sålde grejer åt en neger och att jag jag blev så uppspelt och glad när jag fick syn på honom så att jag började hoppa och skutta så vi krockade!
Japp det va så det gick till!

Nu är det sovdags, Älsklingen sover redan så gott efter att han ätit för mkt popcorn.
(Ja hade inte vågat sitta här annars, har ju  dataförbud efter kl 19.00)

Sov sött /J.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0