otroligt, nytt beroende .



Vem kan gissa att min plan på att laga riktig mat gick åt skogen?
Efter att rensat ur underklädslådorna (som välde över, strumpor det bara fanns en av för att inte tala om dom med hål i)
va jag akut sugen på cola och kexchoklad. Kexchoklad som jag även kastade i mig ett par av igår.
Så det blev till att kasta in lite potatis och en ostsnitzel i ugnen till Robbin och sen skicka ner karl till Ica för att handla panpizza, Cola light och kexchoklad. Det blir en lagom fin middag det!
Det ända jag väntar på nu är att colan ska va nästan fryst så att den är som godast, sen blir det middag!

Jag ska nog börja portionera upp små frukt och grönsaks mellanmål åt mig själv. så kanske jag slipper bli akut sugen på alla onyttigheter förjämnan, Snart rullar jag antagligen fram!

Go o glad kexchoklad / J.Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0