Klädbekymmer o pengaproblem.

Pank o fågelfri är ett uttryck jag funderat lite över sista tiden, borde det inte heta Rik o  fågelfri ?
Jag känner mig inte speciellt fri när jag är pank.

Shopping har varit min tröst i det mesta, vad tröstar än bäst när allt inte vill än väl ?
Jo ett par fina festskor, ett par vardagsstövlar, en vacker festblåsa och en ny väska.
för att inte tala om alla fina toppar, koftor, kjolar, underkläder och ACCESSOARER!
Det behöver inte va dyrt (även om det nu oftast blir det) men att åtminstonne kunna kosta på sig nåt fint.

Innan har jag shoppat för att jag vill och har ett behov av det , egentligen inte för att jag behöver kläder.
Nu behöver jag faktiskt kläder.
Behöver nya vinterstövlar och en ny vinterjacka!

Får se hur ekonomin ser ut nästa månad. kanske finns det plats för nåt av det iaf ?

Jag hoppas och ber i smyg till Klädgudarna (om det finns några) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0