Blää..


Jag är en av dom som känner hur det kliar i huvudet så fort folk pratar om hårlöss, eller blir väldligt sugen på chips så fort Robbin är sugen på chips eller som i detta fall. Illamående!
Robbin har antagligen åkt på matförgiftning och har mått riktig dålig  inatt.
Han har nog tillbringat mer tid på toalettgolvet än i sängen.
Så nu idag har han vart hemma från jobbet o mått dåligt o jag har "symatiat".
Har faktiskt gjort frukost till honom men efter bara några timmar började jag känna mig illamående (som vanligt när någon i min närhet åkt på någon magsjuka)
Jag tror min hjärna ställer in sig på att jag också fått det o jag börjar må dåligt.
Jag hoppas än på att det bara är min hjärna som lurar mig och att Robbin bara råkat ut för matförgiftning  från någon av all utemat han ätit på jobbet.

Ser fram emot kvällens program av unga mödrar, veckans bästa program jag följer i nuläget.

/Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0