Sista tiden.


Har den senaste tiden haft fullt upp med grillningar, festar o skoj både här och där..

Jag vet att jag blivit dålig på att uppdatera men det hinns inte riktigt med som jag vill..

Har iallafall tillbringat lite tid hos brorsan, bland annat på Valborg..
Har haft Kristoffer och hans vän Henke uppe på besök över lång helgen..
Har jobbat som ett djur..
Har invigt minigolfen med Sickan, Patrik Tobbe och Alex.
Har shoppat på tok för mycke.
Har vart på bio.
Har grillat på landet.
Har fikat med Clas..

Jag har helt enkelt sprungit från det ena till det andra sista veckan/veckorna..




Micke kom förbi igår också..

Micke: Nemen Johanna, Johanna Björk..
Jag: Ja men hej Micke.
Micke: Fy sattan vad jag skrytit om dig.. fan alltså..
Jag: För att?
Micke: Ja men för i helvete, jag känner ju en Slitz brud.. fatta vilken pondus på jobbet för min del.
Jag: (efter ett långt asgarv), Micke, det va Moore för 1,5 år sen och värdens minsta grej.
Micke: De är fett grymt, du har ju till och med vart hemma hos mig fan, aaas ballt, Moore brud hemma hos mig..

Det är ju roligt att man kan förgylla någons dag iallafall, det är bra det Micke ... 

Bilder från Fester senaste helgerna, valborg, grillningar och lite annat smått och gott finns uppe som vanligt på: http://JohannaBjork.bilddagboken.se

Nu är det en Iskall ColaLight som gäller innan tandborstning och sovdags.

Jag undrar när jag ska börja mitt nya liv? Det nyttiga livet till sommarn tänkte jag på, alla andra började ju för månader sedan, jag har knappt tänkt tanken på tränning.. Men va fan, Johanna Björk är Johanna Björk (otränad med andra ord)

/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0