Förlåt.


 

  • KÄRLEK
    Är nåt som jag är så grymt besviken på , mina känslor gör inte som jag vill, dom känner inte som dom kanske borde...

    Förlåt för hur jag behandlat dig, hur jag betet mig men jag saknar dig..

    Som jag sagt tidigare, jag tänker på dig..

    Jag vet att jag lekt med folks känslor och det är jag ledsen för men så länge jag inte vet varken ut eller in..
    vad ska jag då göra?

    Jag va så säker på allt , va så säker på dig , men så kommer Johannas berömda räddsla in, räddslan som får henne att lägga bena på ryggen och springa fort som fan..
    Vill inte ha det så, vill sluta springa, vill sluta skylla mitt beteende på dåliga förhållanden sen tidigare..

    Jag vill kunna gå vidare..

    Och det är något jag inte vill göra ensam!

    Så Förlåt mig! / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0