Det gör ont i hela mig.

image84
Finns inga ord, finns inga tårar..
Har pratat tills jag tappat rösten och gråtit tills inga tårar finns kvar..

Jag behöver inte bevisa någonting, du vet att jag saknar dig av hela mitt hjärta & jag, jag känner smärtan av den..

tror ingen förstår, jag kan aldrig få någon att förstå..

Den viktigaste personen i mitt liv får jag inte längre svar av när jag pratar med honom..
Det om något gör ont !

Det är ett under att benen inte viker sig,
jag känner smärtan i hela kroppen, det gör ont.
Jag känner hatet, ilskan.
Jag ser och hör ändå mig själv prata, skratta och röra på mig..
Jag är som en robot, vet inte vad jag gör..
Vem är det som styr min kropp, mitt skal?

/Förtvivlad, förvirrad, ensam..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tror ingen någonsin kommer glömma Pontus! Han kommer alltid ha en plats i alla våra hjärtan. Såklart tar han större plats i vissas, men vi alla tänker på honom, på dig och på din familj gumman!
Vi kommer finnas här för er!

2008-05-14 @ 14:16:13
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0