Tisdag

Har sovit fruktansvärt dålig i natt, vilket känns nu när jag verkligen är helt slut i hvud och kropp..
Vaknade iallafall av ett sms av Koffe tidigt i morse, där det stod att han åker till Tyskland med jobbet nu och blir borta i 4dagar.. kuul. 
Vilket jobb där dom helt plötsligt bara måste ge sig iväg till olika ställen, skumt.
Hoppas du har det bra i Tyskarnas land iallafall och att jobbet går bra..


Kristoffer.

Jag sitter här och funderar på om man ska åka och sola,  shoppa, fika eller något annat tidsfördrivande..
Får se vart jag hamnar..

Fick idag hem ett paket på posten med En box Desperate, en box GhostWhisper och ett par andra filmer..
Finns risk att jag hamnar på soffan några dagar nu med andra ord :) . Så ni vet vart ni ska leta om ni söker mig.

Bye /Johanna B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0