mormor

Påskmiddag hos mormor idag .

vaknade flera gånger under dagen men alla gånger med samma fruktansvärda huvudvärk..
Det var först vid tre tiden när Tobias ringde som jag började piggna till.. Att jag skulle va hos mormor på middag kl fyra kändes inte så jätte lokande med ett huvud som skulle kunna sprängas när som helst.
När jag väl kom upp till mormor så va huvudet som nytt igen, fick i mig både förrätt, huvudrätt, efterrätt & även lite godis. Galet så mycket mat mormor fixar med. Skulle räckt med bara förrättten för att bli mätt..
Hade iallafall vädligt trevligt med släkten som vanligt..

Ett par bilder hemifrån Mormor (Skrämselfaktor stor på visa bilder):



Kramar / Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0