Huvudvärk !

Onsdag med jobb, huvudvärk, gnäll & irritation..

Har jobbat hel dag idag igen & har under 80% av dagen vart grinig och sur på min omgivning..
(Nej då, kunderna har klarat sig ifrfån mitt humör)
Men är det nåt jag blir irriterad på så är det skitsnack och onda kommentarer om folk bakom deras ryggar.
Kom igen & visa lite stake och säg vad sjutton ni tycker till den personen istället.. Om inte så va då tysta..

Har också blivit lite trött på att vintern kommer nu när man lurats att det är vår. Fram med vårjackan, ballerinaskorna & dom varma känslorna i kroppen....
Men plocka undan alltsammans lika snabbt igen..
Känner mig grundlurad tillochmed av vädret..

Jag har verkligen jätte tråkigt.. förutom att jag sitter o läser nyheterna (som knappast får än på bra humör) & pratar med Kristoffer & Robert så är jag verkligen en ensam, utråkad & bitter person idag..
Såå att nanna kudden och drömma sött är kanske en bra idé ?

I morgon är en dag, en dag som kommer bli hård... Det skulle vara din 21års dag Pontus..

Puss&kram / Björken
image37

Kommentarer
Postat av: Felicia

mina tankar är hos dig och pontus idag gumman!

2008-03-20 @ 16:00:27
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0