Hur kan man..

Hur kan man bli sjuk när man pres blivit frisk?
Jag som i synnerhet brukar va en relativt frisk person har nu i från i mitten av mars månad fallit in och blivit sjuk inte mindre än 2ggr..
Båda gångerna med feber, matt i kroppen, huvudvärk, halsont osv..
Ja, det suger verlkligen..
Känner mig som avskuren från omvärden, från alla jag tycker om och vill umgås med..
Istället får jag ligga hemma och krama kudden & kolla på serier.. Vilket liv!

Grattis på min mamma som fyller 47 idag.. Ledsen att jag inte själv kom iväg och köpte din present men hade en god vän som gjorde det åt mig (Igen) .. Ja nu är det andra året i rad jag skickar iväg någon annan att köpa mammas födelsedags present.. Föra året va det Micke & Chrille som fick åka och köpa en micro åt morsan & i år blev det Jessica & Camee som fick ta på sig det stora uppdraget..
Nästa år mamma, så ska jag - själv - åka och köpa din present..


Nej dags att lägga mitt huvud - kropp också för den delen - i sängen för att återigen "vila" .. Sååå kul.!

Hoppas ni alla är friska! /J.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0