Friskförklarad!

Jag ser mig nu som friskförklarad! Frisk från feber !
Ni ska se mig, är en helt ny människa!

Har även idag vart sjukskriven, man ska ju va det en dag efter att man mår bättre har jag hört..
Så idag har jag vart ute och sett värden (Gnesta, borde kanske stannat hemma) igen.
Har vart i Gnesta, Laxne & Åkers. en riktig utflykt med min kära familj med andra ord..
Avslutade kvällen med den här nya disney filmen om Råttan i köket! Riktigt rolig film, nästan för rolig med tanke på att vi höll på o sparka ner varandra från soffan i våra skrattanfall.. Stackars morsan som hamnade i våran krigszon...

Har som belönning (eftersom jag klarade av dessa sjukdomsdrabbade dagarna relativt bra) bokat kryssning för mig & Sickan i morgon..
Har så många otroliga minnen från alla våra kryssningar, helt sjukt hur kul man kan ha!
Så hoppas nu denna gång på att "slippa" stötta på massa bekanta ansikten nu igen..
Skulle helst vilja ha båten för oss själva tror jag!

Nu har jag tänkt en tanke igen (wow tänker nog många), har tänkt på att:
 jag undrar hur många som har syskon som man inte vet om..
Jag menar, jag har ju mina 4 syskon men sen då ? Finns det fler där ute?
Tänker på alla filmer man ser där barn tror att dom vet vem deras pappa är tills dom växt upp och är typ.... 40år och då får veta av en slump att deras riktiga pappa heter Kurt Arnesson och bor i Närke. Och där uppe i Närke sitter Kurt med 10barn och 40 barnbarn som inte vet någonting..
Nämen seriöst, borde tas faderskaps test på varenda unge som kommer till värden!
Fast man borde kanske kunna lita på sin partner..?
Men tänk, stackars pappor som aldrig någonsin är helt säkra på att det är deras barn..
Vore ju ett rätt enkelt sätt att få alla kärringar att sluta vänstra med brevbärran, eller hur?
- Inför faderskapstest på alla ungar som föds!
Ne men en tanke bara! Har en stark känsla av att det finns många barn/vuxna som tror sig veta sakerochting som dom inte vet..
Att säga "jag vet att jag har 4syskon" vore lite fel.. för egentligen... vem vet?

Nej nu ska jag sluta sitta uppe o Filosofera, dags att ta sista avsnittet av One three hill och sedan sova och ladda inför morgon dagen!

Nattinatti & sov så gott!



Puss på alla jag tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0