58års fest

Igår hade jag 58års fest med ett par vänner till mig..

Hade verkligen jätte kul & uppskattar jätte mycket att så många av mina vänner kom.
Tack för sprit, vin, godis, blommor och allt annat roligt jag fick ..

Bilder från festen kommer läggas upp på www.JohannaBjork.bilddagboken.se så välkommen att titta in där!

Vill tacka min bror Richard som ringde mig igår natt efter att jag lämnat lokalen.. Skönt att prata med någon som lyssnar och får än på bra humör hur arg, frustrerad & besviken man än är..
Glad över att jag och alla mina syskon alltid haft en guldkontakt och alltid stöttat varandra och haft super kul ihop..
Finns antagligen ingen eller inget som kan förhindra alla vårans syskonkontakt.

Vill också tacka min underbara mamma som mer än gärna låg och lyssnade på mig halva natten efter festen.
Hon lyssnade, ställde frågor och svarade..
Även idag har mamma vart en ängel och hjälpt mig städa det sista nere på lokalen.. tog två timmar tog det & efter allt slit va vi helt klart förtjänta av en pizza.. En mamma med hjärta av guld!

Gårdagen va full med stress, mys, skratt, konfliktupplösare & roligheter..
Tack till mina syskon och vänner som förgyllde ytterligare en kväll för mig..


      Elin & Jag                Madde, Syrran          Brorsan & Tobbe
                                        Jag & Heléne


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ah ja vet =P men ändå..
kul fest i lördas=))

2008-03-10 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0