Hinner inte uppdater

Hinner inte uppdater så ofta som jag vill och borde..

Har haft en underbar helg hos Kristoffer i Göteborg.. Längtar tillbaka så otroligt mycke..
Varför valde mina päron, eller mina pärons päron att bosätta sig i södermanland?
Vist kan det va mysigt här med, men kom igen, ingenting går upp mot Göteborg!

Om ni är intresserade av våran tid i Göteborg kan ni gå in en sväng på
Http://JohannaBjork.biddagboken.se och titta på bilder från helgen..

Va hos tandläkarn idag också, 30minuters kontroll (Inga tandtroll under min 20år) men trotts att jag inte hade några hål så gick det på 414spänn..
Jag hatar att bli gammal o behöva betala för såna här tråkiga grejer..
Borde sluta gå hos fru tandis fatt slippa kostnaderna men vilken panik man skulle få om 50år när man har löständer pga att man snålade idag, så nej jag betalar er gärna mina pengar..

Idag fyller pappa gammalt vilket innebär att jag, Emil och Richard ska åka upp till landet och fira honom lite grann.
Att jag ska baka tårta är ju självklart också.. :)

Jag har kommit i köpmani, kollar på bil, kamera, kläder, Hoj, vovve och kittet på samma gång..

Tror det är dags för mig att bestäma vad jag vill lägga pengarna på (OCH) innan dess börjar spara ihop dessa pengar...

Någon Rik man (eller ja Kvinna också för den delen) som vill skänka ett par miljarder till mig? (Utan krav)

Jag är ju ändå rätt schysst...
- ger pengar till hemlösa.
- skänker pengar till bröstcanserfonden.
- Skänker pengar till värdensbarn.
- Ger pengar till Röda korset.
- Köper jultidningar av söta barn trotts att jag aldrig läser Rudolf.
- Bakar bröd åt Lennarth (Pansionär som inte kan baka själv)
- Åker på museum med skolklasser (Eftersom dom behövde ha med fler vuxna & Frida ville ha med mig)

När är det min tur att typ få belönning för det hela?
Jag menar typ , 15 miljoner på triss skulle ju va en ganska rimlig belönning för allt slit ?

Nej, nu ska jag åka och handla fika bröd och slänga ihop tårtan innan jag ska upp till pappa..

Föresten, är det as fint väder och jag sitter inne vid datan.. vad är det för fel på mig ?

Pussokram Johanna Björk

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nämen är de sant.. ja jag ser att du va i göteborg, hur kommer det sig att du inte hörde av dig? Hmm! görs inte om igen hoppas jag :D

2008-04-22 @ 20:13:47
URL: http://majafelicia.blogg.se
Postat av: Felicia

haha okej :D förstår de, ibland hinner man fan inte med nånting o tiden går alldelles för fort :D
Haha ja de hoppas jag på att du gör ! :D

Det är på ett café på avenyn.. m tack ska du ha:) riktigt kul faktiskt.

2008-04-23 @ 14:00:23
URL: http://majafelicia.blogg.se
Postat av: Elin

Hehe ja det måste vara för att du o ja e så bra helt enkelt o gör det roligt=)

2008-04-23 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0