Gårdagen, Fredagen!

Igår tillbringades dagen - ja igår va min första lediga dag på väldigt länge - med Shopping, ljusterapi (som jag kallar det) och en sväng upp på mitt underbara landställe..

Man märker vad mycket tid man har att röra sig med när man går upp tidigt på morgonkvisten.
Att hinna ta några svänger i stan & även ta en långlunch och allt detta innan klockan slagit 13.00.
Att sen efter att ha bokat tid för ansiktsbehandling och fotmassage åka in för att få sig lite ljusterapi..
Ja dagen började bra och fortsatta i samma anda.
Jag tog med mig Camee och vi åkte upp till Pappa & Dino, lyckan i kroppen av att se vattnet, gräsmattorna och blommorna slår det mesta.. Det är vår !
Att sen få se Dino som verkligen har lyckats gå ner i vikt (han borde helt klart bli en förebild för överviktiga.. för här ser ni en hund som verkligen lyckats), att han fortfarande gör det mesta för att sno åt sig en smörgås eller andra godsaker gör inte så mycket för nu kan killen (vovven) springa, det är som om han svävar på moln, Ja jag tror till och med att han träffat en tjej (vovve) .. han verkar lycklig ! Vårkänslor kanske ?




Våriga (men regniga) kramar / Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0