Fredag kväll !

Ja denna lediga fredag fortsatte i en härlig anda.

Jag , Elin & Camee träffades för att låta Björnlunda höra våra vackra stämmor när vi körde Singstar!
Att man fått för sig att man är en ritkigt sångtalang är ju bra konstigt, för tro mig! Det enda som kom ur högtalarna och våra munnar igår va oväsen..
När vi efter mycket om och med förståt att vi inte hade något i sångbranchen att göra åkte vi in till Gnesta och träffade Anders och Noffe..
Gick upp på en fest där det verkligen va ..... otroligt mycket folk. Efter att ha vart inne och försökt se sig om en sväng gick vi igen.
Brukar inte va ofta man klagar över att det är för mycket folk men i det här fallet så va det faktiskt för mycket!
Vi lunkade vidare ner till Verner, vilket va ett bra drag av oss.. Ja vi kunde tillochmed andas..
Efter ett gäng timmar där började folk att ge med sig.. gå hem alltså..
Vi rörde oss då tillbaka till festen med otroligt mycket folk i hopp om att det skulle ha tunnat ut nu på småtimmarna, vilket det också gjort.. Va där en sväng och gick sedan hem och avslutade allt hemma hos Danne..
Det blev taxi hem på morgonkvisten där min säng stod och väntade på mig 04.30 ..
Gud va jag älskar min säng..

Här får ni se 10 av 120 bilder från kvällen, fler bilder kommer läggas upp som vanligt på
http://JohannaBjork.bilddagboken.se

   
               
              

Tackar alla för en trevlig fredag kväll och natt. /Johanna B.

Kommentarer
Postat av: Elin

rolig kväll juu=)

2008-04-13 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0